zaterdag 27 februari 2010

Dag 7 - De rit terug van het hotel en bijkomen (bij -10)

Om 08:30 werden Redmer, Max en Chris wakker gemaakt door een dame van het het hotel. De rest was immers al wakker.
Bij het ontbijt hoorde we iemand anders vertellen dat ze niet kon slapen van de kou. Daarom is ze maar gaan slapen in 1 van de 2 verwarmde kamers in de hoop op een goede nachtrust. Helaas heeft ze echt de hele nacht niet geslapen omdat er in de andere kamer een man enorm luid lag te snurken. Wie zou dit nu geweest kunnen zijn?

Ook hebben we bij het ontbijt een diploma gekregen voor het overleven in het hotel. Je begrijpt wel dat we het diploma van Aad direct hebben verscheurd.

Toen we vertrokken zagen we een busje van Lapland Safari. Twan een Luus konden mee terug rijden, dat is een stuk sneller en prettiger voor ze. Voor ons ook, want zonder sleetje kunnen we harder rijden.


Om 12:00 waren we weer terug in Levi. Precies op tijd voor de volgende inspanning, het sneeuwwandelen.

Maar zonder een gevulde maag leek ons dat niet verstandig. Ook waren we allemaal niet helemaal uitgerust. We hebben het sneeuwwandelen daarom ook maar overgeslagen.

Ook de rest van de dag skien was geen aanrader omdat het flink sneeuwde en er een storm voorspeld was. We hebben er dus een luie middag van gemaakt.
(drinken, eten, sauna, drinken, bijslapen, sauna, eten, drinken, etc)

Ook direct een taxi besteld voor morgen want helaas zit de vakantie er al weer op.

4 opmerkingen:

  1. Hey lui, tja wat moet je hier nu van zeggen. Waanzinnig!!! Ik ben niet alleen onder de indruk maar stiekem ook wel heeeeel erg jaloers. Geniet er nog maar (heel even) van. Goede reis morgen en ik kom binnenkort de rest van de verhalen nog wel even beluisteren.

    Groetjes,

    Rick, die trouwens al heeeeeel lang wist dat MS de Stig is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's van het ijshotel zijn echt waanzinnig. Aad ik bewonder je hoor, ik kreeg het al benauwd bij de omschrijving van het inpakproces. Was er niet eens aan begonnen haha.
    Je hebt er nog 5 min. gelegen. Stoer!
    Geniet nog lekker van de laatste dag en goeie reis naar huis!
    xxx-jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar, volgens ons hebben jullie wel een heel bijzondere vakantie in een nog mooiere omgeving gehad!
    Ijshotel, huskytocht en sneeuwscooter lijkt ons ook helemaal geweldig.
    Jammer van het noorderlicht, maar die in groningen was ook mooi op de foto (HAHA)

    groeten en goede terugreis morgen.

    Sandra, Marco, Tim & Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi, was gisteren bij Marga en kon ik niet gelijk jullie blog lezen, was wel nieuwsgierig geworden dus vanmorgen gelijk gelezen. Ik geloof niet dat het ijshotel op mijn lijstje komt te staan. Ik moet er niet aan denken om zo te moeten slapen. Voor mijn gevoel iets te vastgebonden. Maar jullie zijn weer een ervaring en over het geheel een waanzinnige vakantie rijker. Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen